You never know how strong you are until being strong is the only choice you have...

26.6.14

Es comença a veure el sol




Hola a tots! Sé que fa molt temps que no em passava ni escrivia, però no podia. Necessitava tota la meva força, totes les meves ganes, tot l'esforç per curar-me. Ha estat una dura lluita. Uns cinc mesos difícils, plens de mal estar, de cansament, de lentitud, d'experiències àrdues de viure. Però ara ja sembla que tot comença a anar per bon camí, que em començo a trobar més bé, que el camí no és tot pujada, sinó que ara ja començo a anar per terreny més pla i això m'agrada, m'anima i m'esperança. Sembla que, des d'aquí, l'esperada i desitjada vida normal no està tan lluny. Els metges fins i tot m'han comentat que, si tot segueix així, al setembre ja podré anar a la Universitat altre cop! Què bé! Sembla que, com diu la frase de la foto "better things are coming", coses millors estan per arribar :).

Així que ara toca gaudir d'aquesta recuperació, d'aprofitar els moments quan em trobo bé per fer allò que puc i vull fer i, per sobre de tot, ser feliç i estimar. Estimar molt i molt. Perquè tota la meva gent fa que tota aquesta lluita sigui més fàcil i que cada petit moment valgui la pena ;). Aviat la festa!


Una forta abraçada,



C.

No hay comentarios:

Publicar un comentario