You never know how strong you are until being strong is the only choice you have...

13.10.14

My favourite things : )

Suposo que tots, més o menys, coneixeu la bonica i coneguda cançó "My favourite things" de la pel·lícula "Sound of the Music" (Sonrisas y Lágrimas). Doncs, aquesta cançó, que me la va recordar una estimada cosina floreta meva abans del trasplantament, em va fer pensar. Les meves coses preferides... aquelles coses que m'agraden, que em fan volar... I en va sortir una petita llista:
- L'olor d'herba molla i acabada de tallar
- Acariciar i abraçar un cadell
- El meu ós de peluix d'EEUU (el tinc des que la meva germana gran es va casar -tenia uns 8 anys-, me'l van portar de la lluna de mel)
- Una abraçada d'algú que estimo
- L'olor, el tacte, la bellesa...d'un infant (vaig pensar en la meva papalloneta o quan els meus nebodets eren petitets)
- Les rialles dels meus nebots
- Una posta de sol vista des d'un parc que tinc prop de casa
- Contemplar les estrelles estirada a terra d'aquest mateix parc
- Cançons com:
 *buon giorno principessa (de la pel·lícula "La Vida es Bella")
 *Big world (me la cantava la meva germana gran quan era petita)
 *Forrest Gump (aquesta cançó és molt especial per mi i el meu avi)
 *Qué será será (me la cantava la meva mare quan era petita)
   i moltes altres que em recorden moments especials...
- Passar una bona estona mirant alguna pel·lícula de la meva infància (Disney)
- El foc a terra de casa els meus avis
- La piscina de casa els meus avis
- L'olor de palometes quan entres al cinema
- La sensació de llibertat que sents quan vas en bici
- Sentir el sol com seca les petites gotes d'aigua del mar quan prens el sol
- Un cafè amb llet ben calent quan fa fred
- Estrenar llibres
- Una nit de festa amb els amics
- Ficar els peus al mar
  ,etc. 

Vaig començar a fer-la un dia que no em trobava massa bé mentre estava a la meva "nau espacial". Això m'ajudava, feia que sentís i experimentés tot allò que m'agrada i em va sentir bé... I és que quan estàs malament, quan no et queda paciència i saps que n'has de tornar a buscar on sigui per seguir, obria aquesta llibreta i mirava tot allò que m'omple, que m'encanta. I feia que el dolor es mitigués i que la paciència s'arreglés. M'ajudava a pensar que lluitant com ho feia, no ho hauria de recordar ni pensar, sinó que ho podria tornar a fer i això em feia feliç.

I vosaltres, què és allò que us agrada? Aquelles petites coses que us fan feliços/felices?

Bona setmana,

C. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario