You never know how strong you are until being strong is the only choice you have...

16.5.13

Benvinguts i benvingudes al bloc :)!

Espero que aquest bloc serveixi perquè molts de vosaltres reflexioneu, us emocioneu, somrigueu i, sobretot, visqueu :). Vull donar-vos una mica de visió de la meva experiència amb el càncer, però, sobretot, és una mena de cofre de vida. Podreu trobar moltes coses, ja veureu! Tot al seu temps ;).

Per començar... què us sembla un poema? Som-hi :)
Per no estimar-te estimaré la veu
d'allò que em diu tot el que tu no goses.
Per no marcir-les, he estimat només
el perfum de les roses.

Per no estimar-te oblidaré el neguit
i em faré una cançó amb l'alegria,
una cançó per dir-la cada nit
com qui diu una rara lletania.

Per no estimar-te, t'he estimat molt més
i ara dins meu tot és la teva crida.
Ni inquietud ni plany; tu, tu només
meravellosament emperesida.

MIQUEL MARTÍ I POL

M'encanta aquest poema...quasi me'l sé tot de memòria :)

Teniu algun poema o escrit que us agradi particularment? No dubteu en comentar i mostrar-m'ho ;) Així, tots ens enriquim!

C.*

2 comentarios:

  1. Queda molt cursi però ho sento així... la teva mirada és un poema!! Perquè desprens essència, no sé si és realitat o connexió.. buf que difícil de descriure... jajaja ;) Per mostrar alguna cosa més concreta, aquest text d'una noia em va agradar, trobo que descriu la visió positiva de la vida (i dale con el baile eh? jajaja):

    Aunque el mundo este en ascuas, baila como te venga en gana. Te veo danzando por avenidas, callando bocas a cuatro patas, educada y ordinaria, mesiánica de una palabra, LIBERTAD, de bailar por lo que quieras CUANDO QUIERAS, y con quien AMAS. BAILA!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Cuca :D! jajajaja! que maca que ets ;)! T'estimo molt, ja ho saps i crec que el millor poema sortiria de nosaltres, de la connexió que es forma quan estem juntes, del nostre amor, de les nostres vivències, de les nostres mirades ;)!
      M'agrada molt l'escrit!!! i em recorda molt a tu ;)!
      Petoneeeets

      Eliminar